naše storitve
Računovodstvo in davki
Našim strankam nudimo kompletne računovodske storitve prilagojene vaši dejavnosti in vašim potrebam. Dolgoletne izkušnje s podjetji iz različnih dejavnosti ter redno usposabljanje nam omogočajo kvalitetno in vestno opravljanje računovodskih storitev.
Opravljamo storitve za:
- Samostojne podjetnike,
- mikro, majhne in srednje družbe,
- normirance,
- društva.
Naše storitve obsegajo:
- Vodenje glavne knjige,
- saldakonti, spremljanje terjatev in obveznosti,
- priprava in oddaja DDV obračuna,
- vodenje osnovnih sredstev ter obračun amortizacije,
- vodenje plačilnega prometa,
- vodenje zalog,
- izdelava izkazov (bilanca uspeha ter stanja),
- analiza poslovanja,
- finančna poročila ter razkritja za namene bank in inštitucij,
- finančno predvidevanje in svetovanje
- obračun obresti,
- optimizacija ter izdelava zaključnih davčnih obračunov,
- davčno načrtovanje in svetovanje pravnim ter fizičnim osebam,
- izdelava zaključnih statističnih poročil za Ajpes,
- izdelava statistik za namene državnih inštitucij,
- ostale storitve na področju računovodstva in davščin.
Plače in izplačila dohodkov
Mesečno poskrbimo za pravočasen ter natančen obračun plač ki so v skladu s slovensko zakonodajo. Možnost napak minimaliziramo z dvostopenjskim potrjevanjem in pregledovanjem.
Podjetnikom svetujemo pri oblikovanju politike plač in jih redno obveščamo o aktualnih spremembah.
Nudimo vam:
- Obračun plač zaposlenih,
- obračun OPSVZ prispevkov zasebnika,
- izdelava regresov, božičnic, izplačil poslovne uspešnosti,
- priprava pogodb o zaposlitvi,
- priprava podjemnih in drugih pogodb,
- vodenje kadrovskih evidenc,
- svetovanje na področju potnih nalogov in njihova izdelava,
- izplačilo dobičkov ter dividend,
- izdelava najemnih pogodb,
- ostale storitve na področju izplačila dohodkov.
odprtje dejavnosti & ustanovitev podjetja, start-upi
Vsak začetek je lahko težak. Iz tega razloga vam v računovodstvu Gambeta na podlagi vaših želj in naših izkušenj pomagamo poiskati optimalno rešitev za vaš začetek poslovne poti. Svetujemo vam pri izbiri oblike podjetja in vas vodimo čez celotni postopek odprtja dejavnosti.
Po ustanovitvi vaše dejavnosti vam zagotavljamo stalno podporo, odgovore na vaše vprašanja ter skrb, da vaši prvi poslovni koraki potekajo brez zapletov in so skladni z zakonodajo.
Še posebno pozornost namenjamo najmanjšim, popoldanskim s.p.-jem ter Normirancem.
Vsak začetek je res lahko težak, a kaj kmalu lahko vodi do velikih stvari.
Nudimo vam:
- Odprtje dejavnosti zasebnika (samostojni podjetniki, popoldanska dejavnost),
- ustanovitev podjetja,
- prenos samostojnega podjetnika ali podjetja,
- prijava v državne registre (Ajpes, Furs, ZZZS),
- izbira obdavčitve (dejanski p/o, normiranec),
- odprtje transakcijskega računa ter izbire banke,
- svetovanje pri izbiri poslovnega programa,
- pomoč pri izdaji računov,
- vključitev v sistem DDV,
- obvladovanje in načrtovanje stroškov.
svetovanje
Strmimo k stalni komunikaciji med podjetnikom in računovodjo. Vsem našim strankam smo vedno na voljo. Skrbimo, da podjetniki pridobijo kvalitetne informacije ko jih potrebujejo. Vse vaše zahteve pregledamo in vam odgovorimo v najkrajšem možnem času.
Nudimo vam svetovanje na področju:
- Računovodstva,
- davkov,
- financ,
- plač,
- vsakodnevnega poslovanja,
- vodenje evidenc,
- sodelovanju z organi v primeru inšpekcijskega pregleda,
- druge svetovalne storitve.
INFORMACIJSKE REŠITVE
Pri našem poslovanju uporabljamo Spletni računovodski program Minimax podjetja Saop d.o.o., ki omogoča stalno povezanost podjetnika in računovodje.
Vašo dokumentacijo nam lahko vložite direktno v program preko spletne strani, mobilne aplikacije, ali pa nam jih skenirate in pošljete preko elektronske pošte.
Poleg Minimaxa uporabljamo še informacijske sisteme Birokrat, Aplicom, Hermes, Čebelca in druge.
PREVZEM DOKUMENTACIJE
Vsem našim strankam ki delujejo v bližini nudimo gratis prevzem dokumentacije na sedežu podjetja ali domu.
V kolikor želite, lahko zagotovimo delo na vaši lokaciji po predhodnem dogovoru.